Veelgestelde vragen CliëntApp
Veelgestelde vragen CliëntApp
-
Ik heb geen uitnodigingsmail gehad. Wat nu?
Als u geen e-mail heeft gehad, stuur dan een e-mail naar clientapp@zorgpartners.nl met daarin de volgende gegevens:
- Uw volledige naam
- Uw mobiele telefoonnummer
- Uw e-mailadres
- Uw relatie tot de cliënt voor wie de app gebruikt wordt
Wij helpen u dan zo snel mogelijk verder.
-
Kan ik de CliëntApp ook op een tablet gebruiken?
Ja, dit kan. U kan de app gebruiken op zowel uw smartphone als tablet. Ga naar de Google Play Store of App Store en zoek naar de 'SDB Cliëntapp'. U herkent deze aan het volgende icoontje:

-
Is er een handleiding beschikbaar?
Ja, er is een handleiding beschikbaar voor als u er niet uitkomt met het instellen van de app of het inloggen. Klik hier om de handleiding te openen.
-
Hoe voeg ik extra gebruikers toe aan de CliëntApp?
Alleen personen met de rol “beheerder met volledige toegang" hebben de mogelijkheid om extra gebruikers toe te voegen aan de CliëntApp. Dit kan met het Plusje via het menu - Meer - Netwerk. Daarbij is de keuze om de rechten op volledige toegang (incl. het zorgdossier) te zetten of beperkte toegang (zonder het zorgdossier). De beperkte toegang is meer bedoeld voor het informele netwerk van de cliënt.

-
Ik heb een nieuw telefoonnummer, hoe pas ik dit aan?
Dit doet u als volgt:
- Ga in de app naar 'meer'
- Klik vervolgens op 'profiel'
- Pas met behulp van het potloodje uw telefoonnummer aan
- Klik op 'opslaan'
-
Moet ik voor het gebruik van de CliëntApp betalen?
Nee, het gebruik van de CliëntApp is gratis.
-
Ik heb een nieuw e-mailadres, hoe pas ik dit aan?
Dit doet u als volgt:
- Ga in de app naar 'meer'
- Klik vervolgens op 'profiel'
- Pas met behulp van het potloodje uw e-mailadres aan
- Klik op 'opslaan'
-
Ik heb een nieuwe telefoon, hoe zet ik de CliëntApp hierop?
Ga naar de Google Play Store of App Store en download de CliëntApp.
Hebt u hetzelfde telefoonnummer?
Dan krijgt u bij de eerste keer inloggen een sms-code.Hebt u een nieuw telefoonnummer?
Wijzig dan met de oude telefoon eerst het telefoonnummer. U krijgt bij de eerste keer inloggen met het nieuwe telefoonnummer een sms-code. Hebt u het nummer zelf niet aangepast, dan kunt u de beheerder vragen het telefoonnummer aan te passen. -
Ik heb geen mobiele telefoon of tablet, wat nu?
Heeft u zelf geen tablet of mobiele telefoon en geen naaste(n) die toegang voor u kunnen realiseren? Dan kunt u contact opnemen met uw EVV'er wanneer u inzage in uw dossier wilt. U heeft altijd recht op inzage van uw dossier, ook als u geen mobiel apparaat heeft om dit te doen.
-
Worden rapportages, metingen en documenten uit het oude Cliëntportaal meegenomen naar de CliëntApp?
Ja, deze gegevens zijn ook zichtbaar in de nieuwe CliëntApp al kan het er visueel anders uitzien.