Lees voor

Klachten

Zorgpartners vindt klantgerichtheid erg belangrijk. Dat neemt niet weg dat er best eens iets mis kan gaan bij onze zorg, behandeling, dienstverlening en verhuur van woningen. Het is belangrijk dat u ons laat weten dat u ontevreden bent. Want alleen als u aangeeft dat er een probleem is, kunnen we proberen om samen een oplossing te vinden. 

Als u niet tevreden bent over de zorg en/of diensten van Zorgpartners, dan kunt u dit in eerste instantie het beste bespreken met de betrokken (zorg)medewerker of zijn leidinggevende van de vestiging. Als dit niet leidt tot een voor u goede oplossing of als u als cliënt (contactpersoon) het idee heeft niet voldoende gehoord te worden, kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionaris. 

Deel deze pagina:
Zorgpartners gebruikt cookies.

Wij gebruiken cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren, het webverkeer te analyseren en voor marketingdoeleinden. U kunt hieronder aangeven welke cookies u wilt accepteren. Wilt u meer informatie hierover, klik dan hier voor ons privacyreglement.

cookie instellingen aanpassen