Veelgestelde vragen over Woning huren
-
Hoe kan ik reageren op een woning?
Als u geïnteresseerd bent in een woning kunt u contact met ons opnemen via het webformulier, per e-mail naar verhuur@zorgpartners.nl of via telefoonnummer (0182) 35 60 00. Als u zich wilt inschrijven, verwijzen wij u door naar het inschrijfformulier.
- Welke voorwaarden gelden bij het huren van een woning bij Zorgpartners Midden-Holland?
-
Hoe wijst Zorgpartners Midden-Holland woningen toe?
Voor de toewijzing van woningen, hanteert Zorgpartners een aantal voorwaarden. Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via 0182 35 60 00.
-
Hoe maak ik een afspraak om een woning te bezichtigen?
Om inzichtelijk te krijgen of u in aanmerking komt voor een woning, vragen wij allereerst het inschrijfformulier in te vullen. Hierna nemen wij contact met u op om u verder te informeren.
-
Wat moet ik meenemen bij het tekenen van het huurcontract?
Als u uw huurcontract komt tekenen, heeft u het volgende nodig:
• een kopie van uw legitimatiebewijs (voor- en achterzijde)
• een inkomstenverklaring, op te vragen bij de belastingdienst
• uw bankpasje, zodat wij de incassokaart kunnen invullen
Zodra het huurcontract getekend is, ontvangt u gelijk de sleutel van uw woning. -
Wat is een geldig legitimatiebewijs?
• Een geldig Nederlands paspoort
• Een geldige Nederlandse identiteitskaart
• Een geldig Nederlands rijbewijs of
• Een geldig bromfietsrijbewijs (categorie AM)