Veelgestelde vragen over Woning huren
- 
                            Hoe kan ik reageren op een woning?
                            Als u geïnteresseerd bent in een woning kunt u contact met ons opnemen via het webformulier, per e-mail naar verhuur@zorgpartners.nl of via telefoonnummer (0182) 35 60 00. Als u zich wilt inschrijven, verwijzen wij u door naar het inschrijfformulier. 
- Welke voorwaarden gelden bij het huren van een woning bij Zorgpartners Midden-Holland?
- 
                            Hoe wijst Zorgpartners Midden-Holland woningen toe? 
                            Voor de toewijzing van woningen, hanteert Zorgpartners een aantal voorwaarden. Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via 0182 35 60 00. 
- 
                            Hoe maak ik een afspraak om een woning te bezichtigen? 
                            Om inzichtelijk te krijgen of u in aanmerking komt voor een woning, vragen wij allereerst het inschrijfformulier in te vullen. Hierna nemen wij contact met u op om u verder te informeren. 
- 
                            Wat moet ik meenemen bij het tekenen van het huurcontract? 
                            Als u uw huurcontract komt tekenen, heeft u het volgende nodig: • een kopie van uw legitimatiebewijs (voor- en achterzijde) 
 • een inkomstenverklaring, op te vragen bij de belastingdienst
 • uw bankpasje, zodat wij de incassokaart kunnen invullen
 Zodra het huurcontract getekend is, ontvangt u gelijk de sleutel van uw woning.
- 
                            Wat is een geldig legitimatiebewijs? 
                            • Een geldig Nederlands paspoort 
 • Een geldige Nederlandse identiteitskaart
 • Een geldig Nederlands rijbewijs of
 • Een geldig bromfietsrijbewijs (categorie AM)